Puerto Rico Pointer

pátek 26. dubna 2013

proč ne?

a jednou se tam odstěhuju. .
nevím,proč mě to tam tak láká,čím je pro mě zajímavé. .
nevím o něm skoro nic. .
ale táhne mě to tam. .
byla to prostě láska na první pohled. .

a o čem,že je vlastně řeč ?


může být vlastně lepší místo na uklidnění než je FINSKO ?
něco takového už dlouho potřebuju,někam se jet odreagovat a na všechno zapomenout,pokud mi rozumíte.
tak možná někdy. .


no řekněte sami.
kdo jede semnou ?

,,Už umím pár triků"
Abych nezanedbala svoje postřehy z minulého týdne..Dělá se to tak všude ne?
Minulý víkend jsem si skvěle užila.Takhle bych si to představovala každý den.
Mimořádný 'chilling' na balkoně,vystřihování obrázků z různých časopisů a lepení je do koláží.
Moje zábava(haha).Co mě ale konečně dostalo do nálady,konečně po dlouhé zimě,konečně o víkendu. .
KONEČNĚ NA SKATE.Miluju ho!! Umím už pár triků,ale ty skoky.
Kdyby mi chtěl někdo dávat zvláštní náhradní hodiny lekce skákání,hlašte se))
Já se zatím spokojím s tímhle.
 ,,Jsem prostě lepidlem na nemoci"

Jak tak koukám,duben je moje nejhorší období.Pravidelně každý rok,v dubnu po zimě na mě přeskákaj ty všechny choroby,který jen můžu dostat.Stává se to takovou mojí tradicí (proč ne).Tělo mi v posledních pár týdnech vyhlásilo stávku a já s tím nemůžu nic dělat.Od včerejška mě chytly příšerné křeče,pak horečky,zvracení..Prostě obvyklé příznaky střevní chřipky.(To jsem hrozně potřebovala,po těch 5 dnech léčení z nachlazení a nezastavitelného kašle z minulého týdne.) Jsem prostě lepidlem na nemoci.
V úterý pořádá náš gympl majáles.Jsem z toho zvědavá,všechno mě zajímá.

//balcon "art"//léčíme//let's go skating//"čilin' " with my friend P.//

jo tak mam z nich radost.
//moje první láska



Mějte se a užijte si víkend!

2 komentáře:

  1. idem s tebou!
    ó, The XX, mám veľmi rada túto pesničku!
    a super poháre!

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat